FA EN

KOOSHAN

بهترین روش های استفاده از روغن حیوانی در آشپزی

روغن کره کوشان به سرعت به یکی از مواد مورد علاقه ما برای انواع پخت و پز تبدیل شده است. روغنی پایدار، پر از اسیدهای چرب مغذی و بسیار خوش طعم است! اگر به دلیل ناآشنا بودن تا کنون از روغن کره کوشان یا روغن حیوانی استفاده نکرده اید یا نمی دانید با آن چه کار کنید، روش های زیر برای استفاده از روغن حیوانی یا روغن کره کوشان در دستور العمل ها به شما الهام زیادی می دهد.

خرید روغن حیوانی زرد گاوی پاستوریزه برند کوشان


روغن حیوانی یا بهتر بگوییم روغن کره کوشان  چیست؟


روغن حیوانی ، کره شفاف شده است. وقتی کره جوش آمد، پروتئین های شیر و مواد جامد شیر حذف می شوند. این یکی از مواد اصلی در آشپزی سنتی آسیا از جمله ایران است، به علاوه روغن حیوانی کره سرشار از چربی‌های مفید است که می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد، به هضم غذا کمک کند و به شما در حفظ وزن سالم کمک کند.

فواید، خواص ، طرز تهیه و مزاج روغن حیوانی (زرد گاوی )+فیلم



تهیه روغن حیوانی در خانه بسیار ساده است (ما توصیه می کنیم نوع ارگانیک آن را انتخاب کنید). ما در اینجا یک آموزش کامل داریم که به شما کمک می‌کند تا خودتان ان را بسازید! همچنین وقتی با گیاهان و ادویه جات مانند زنجبیل، سیر، جعفری، پیازچه، زردچوبه یا پودر کاری دم کرده شود، شگفت انگیز است.

تهیه روغن حیوانی در خانه

حال که روغن کره یا روغن حیوانی را درست کردید یا روغن حیوانی کوشان را خریداری کردید ، وقت آن است که شروع به پختن با آن کنید!



روغن کره کوشان فاقد لاکتوز است؟
در طول فرآیند پخت، پروتئین‌های شیر و مواد جامد شیر از بین می‌روند، بنابراین برای کسانی که به لبنیات یا عدم تحمل لاکتوز مبتلا هستند، گزینه‌ای عالی است. از آنجایی که منشأ روغن حیوانی ،  کره (یک محصول لبنی) است، برای گیاهخواران یا کسانی که حساسیت شدید به لبنیات دارند مناسب نیست. اگر نگرانی دارید یا اینکه آیا این ماده ای است که باید به رژیم غذایی خود اضافه کنید، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید.

6 فراورده لبنی که کمترین میزان لاکتوز را دارند


بهترین راه برای استفاده از روغن کره کوشان یا روغن حیوانی



روغن‌های زیادی برای پخت و پز وجود دارد که می‌توانیم انتخاب کنیم و یکی از روش‌های مورد علاقه ما برای استفاده از روغن حیوانی، روش‌های پخت با حرارت بالا مانند سرخ کردن، تفت دادن یا برشته کردن است. ابتدا یک قاشق غذاخوری را در ماهیتابه ذوب کنید و در صورت نیاز مقدار بیشتری اضافه کنید.


روی سبزیجات بخارپز یا بو داده روغن کره کوشان آب شده بریزید



کره روی سبزیجات می‌تواند کمک زیادی کند، به‌ویژه وقتی صحبت از وادار کردن بچه‌ها به خوردن بیشتر آنها باشد. سعی کنید به جای کره از روغن کره کوشان یا روغن حیوانی یا نام دیگرش روغن زرد گاوی آب شده را روی آنها بپاشید.


 

بر خوراکی های پخته شده روغن کره کوشان بدهید



هنگامیکه نان میپزید، یا کراکرهای درست می کنید، بر روی کلوچه ها یا سایر محصولات پخته شده خود روغن کره کوشان بمالید. این روش باعث میشه که طعم بهتری به آن ها بدهید !
استفاده از روغن کره کوشان در تهیه مواد غذایی
جدای از مالیدن روغن روی محصولات پخته شده ، زمانی که در دستور العمل ها آشپزی از روغن کره کوشان استفاده می شود فوق العاده است. در هر جایی که به طور معمول از کره یا روغن در مواد اولیه نام برده شده - مانند کوکی ها، کیک ها، نان ها، کراست های پای، کراکرها، نان شیرینی ها و غیره - می توانید آن را با روغن کره جایگزین کنید.


 

شرایط نگهداری روغن حیوانی

پاپ کورن با روغن کره کوشان


هنگامی که در حال تماشای یک فیلم عالی هستید، یک کاسه پاپ کورن پر از روغن کره ذوب شده بسیار عالی است . می توانید روغن کره را  را با گیاهان و ادویه جات مورد علاقه خودتون ذوب کنید بعد از اون  پاپ کورن خود در آن بریزید!


 

پوره سیب زمینی یا پوره سبزیجات با روغن کره کوشان


با استفاده از روغن حیوانی یا طعم و حالت خامه ای را به پوره سیب زمینی خود اضافه کنید.حتی می توانید پوره های سبزیجات دیگر را که تهیه می کنید با روغن کره مخلوط کنید و از طعم آن لذت ببرید


 

در تهیه صبحانه هایی مانند بلغور جو دوسر و فرنی از روغن حیوانی استفاده کنید



بلغور جو دوسر یا فرنی مورد علاقه شما روشی فوق العاده برای استفاده از روغن کره در آشپزی است وبه این صورت صبح خود را با مقداری چربی های سالم تقویت می کنید. فرنی شیرین یا خوش طعم را با روغن کره کوشان درست کنید - و همچنین در بسیاری از دستور العمل های صبحانه محبوب دیگر مانند ، املت، پنکیک استفاده از روغن حیوانی به خوبی کار می کند.


 

سس پنیر با روغن حیوانی

در تهیه انواع سس های پنیری ، کره را با روغن حیوانی یا همان روغن کره یا روغن زرد جایگزین کنید.با این روش می توانید غلظت و زعم بهتری را امتحان کنید .
همچنین در تهیه اناع سس ها مانند سس گوجه یا سس های شیرین و ...می توانید با اضافه کردن مقداری روغن حیوانی به آن طعم آن را بهتر کنید
ما همیشه از طعم قوی روغن کره کوشان که به سس های خانگی اضافه می کند خوشحال می شویم.


 

مراقبت از زیبایی طبیعی با روغن حیوانی

از آنجایی که روغن حیوانی سرشار از مواد مغذی است که پوست و مو را تغذیه می کند، به ویژه در دستور العمل های مراقبت از زیبایی طبیعی که در خانه درست می کنید مفید است.می توانید در تهیه انواع ماسک ها مقداری روغن حیوانی نیز به ان بیافزایید و تاثیر آن را مشاهده کنید .




 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر