FA EN

KOOSHAN

بهترین پنیرهای جهان در سال 2022 میلادی

مسابقه قهرمانی پنیر جهان بهترین رقابت فنی پنیر، کره و ماست در جهان است. مسابقه جهانی از سال 1957 توسط انجمن پنیر سازان ویسکانسین میزبانی می شود.

مسابقه بهترین پنیر چیست و چگونه است ؟


این مسابقه در سال 2022 برگزار شد و مسابقه بعدی پنیر قهرمانی جهان در مارس 2024 در مرکز همایش تراس Monona در مدیسون، ویسکانسین، ایالات متحده برگزار خواهد شد.

در این مسابقه آثار توسط تیمی از داوران فنی ماهر از سراسر جهان ارزیابی می شوند. حداکثر امتیاز 100 می باشد، و برای عیوب مختلفی که هر داور پیدا می کند، مقداری از نمره کسر می شود. عیوب ممکن است در طعم، ساختار و بافت، نمک، رنگ، بسته بندی و سایر ویژگی های مناسب ذکر شده باشد. یک مدال طلا، مدال نقره و مدال برنز به سه اثر دارای بالاترین امتیاز در هر کلاس تعلق می گیرد.

از 2978 شرکت در مسابقه پنیر قهرمانی جهان در سال 2022، داوران در جستجوی قهرمان جهان در سال 2022 میدان را به 20 مورد کاهش داده اند.
پنیر قهرمان جهان 2022 روز پنجشنبه 3 مارس در یک رویداد آنلاین زنده به پنیرسازان سراسر جهان معرفی شد!

3 مقام اول از بین بهترین پنیر های جهان در سال 2022



قهرمان اول مسابقه، با امتیاز 98,331  Appenzeller Mild-Würzig، می باشد . Appenzeller‏ ساخته شده توسط Käserel AG از Niederbüren، سوئیس بود.

Appenzeller Käse Mild-Würzig 200g | raclette.de



‏Erzherzog Johann، یک پنیر سفت رسیده شسته شده/اسمیر رسیده، ساخته شده توسط ‏Obersteirische Molkerei egen از Knittelfeld. اشتایرمارک اتریش با امتیاز 98.254 به مقام دوم دست یافت.

MEINE KÄSETHEKE Weltmeisterkäse | ALDI SÜD


پنیر گرویر از سوئیس برای دومین بار متوالی و سومین پنیر قهرمان جهان در سال 2022 انتخاب شد.

Gourmino — Forage & Foster

پنیر Gourmino Le Gruyère AOP توسط Michael Spycher از Mountain Dairy Fritzenhaus‏ در برن، سوئیس برای Gourmino AG ساخته شده است.

‏Gourmino Le Gruyère AOP با کسب امتیاز 98.423 از 100، پنیر برتر از بین 2978 شرکت کننده در مسابقه پنیر قهرمانی جهان در سال 2022 بود که توسط انجمن پنیر سازان ویسکانسین (WCMA) برگزار شد.

این پنیر همچنین در سال های 2020 و 2008 این عنوان را به دست آورد.


جان اومهوفر، مدیر اجرایی WCMA، گفت: «پنیرسازان در سراسر جهان همیشه عمیقاً متعهد به برتری در صنعت خود بوده‌اند.

این تعهد در کار برندگان امسال کاملاً مشخص است. ما این موفقیت برجسته را به همه آنها تبریک می‌گوییم.»

در مجموع 29 کشور در مسابقات پنیر قهرمانی جهان 2022 شرکت کردند. ایالات متحده با 94 رتبه برتر در کلاس پیشتاز این گروه بود. پنیرسازان سوئیس 10 مدال طلا به خانه بردند، در حالی که هلند با 7 مدال به پایان رسید.
در میان 33 ایالت ایالات متحده که در این مسابقه شرکت داشتند. پنیرسازان ویسکانسین 45 عنوان بهترین در کلاس را از آن خود کردند. نیویورک با 12 مقام اول و آیداهو با 11 مدال طلا در ردیف بعدی قرار گرفتند.

مسابقه پنیر قهرمانی جهان که در سال 1957 آغاز شد، بزرگترین رقابت فنی پنیر، کره، ماست و آب پنیر در جهان است. تیمی متشکل از 53 داور بین‌المللی تمامی آثار را در این رویداد سه روزه که در مدیسون، ویسکانسین برگزار شد، ارزیابی کردند.


 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر