FA EN

KOOSHAN

فواید استفاده از روغن حیوانی گاوی به صورت ناشتا و بامعده خالی در روز

  • شما اینجا هستید:
  • خانه
  • دانستنی های غذا
  • فواید استفاده از روغن حیوانی گاوی به صورت ناشتا و بامعده خالی در روز

شکی نیست که روغن حیوانی گاوی  به عنوان چربی سالم در نظر گرفته می شود و اغلب توصیه می شود آن را به صورت خام و یا ریختن آن روی غذاهای پخته شده داغ مصرف کنید. روغن حیوانی گاوی جذب را در روده کوچک افزایش می دهد و PH اسیدی دستگاه گوارش ما را کاهش می دهد. روغن گاوی منبع طبیعی آنتی اکسیدان است که رادیکال های آزاد را از بین می برد و فرآیند اکسیداسیون را مهار می کند.

به گفته آیورودا، نوشیدن روغن حیوانی گاوی در صبح با معده خالی با بدن بعنوان منبع اصلی تغذیه برای تک تک سلول های بدن رفتار میکند. همچنین می گوید که روغن حیوانی گاوی روند جوان سازی سلولی را بهبود می بخشد که به روند بهبودی بدن کمک می کند. به حدی که حتی به کاهش وزن کمک می کند. اسید بوتیریک و تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط موجود در روغن حیوانی گاوی به بسیج چربی های سرسخت بدن و دفع آنها از بدن و افزایش کلسترول خوب کمک می کند. اما نباید در مصرف زیاده روی کرد.
 

 خرید روغن حیوانی (روغن زرد گاوی) پاستوریزه برند کوشان

نحوه شروع استفاده از روغن حیوانی گاوی بصورت ناشتا

می توانید یک قاشق چای خوری روغن حیوانی گاوی  را با زردچوبه خام مخلوط کرده و بجوشانید. مصرف هر روز صبح این معجون به بهبود ایمنی و درمان سرفه خشک کمک می کند.


روغن حیوانی گاوی  فواید زیادی برای سلامتی ما دارد، مانند تامین اسیدهای چرب ضروری، بهبود حافظه، کند کردن روند پیری، تقویت ایمنی و غیره. یک قاشق چای خوری روغن حیوانی گاوی  در روز مفید خواهد بود، اما این می تواند بسته به سطح فعالیت و وزن بدن متفاوت باشد. آنوشکا بایندور، متخصص تغذیه در بیمارستان فورتیس، بنگلور، گفت: اگرچه هیچ مدرک علمی در مورد فواید روغن روغنی با معده خالی وجود ندارد، اما طبق گفته آیورودا این عمل به جوانسازی و بهبود سلول ها کمک می کند و تأثیر زیادی بر پوست و مو دارد.
 

برای سلامت دستگاه گوارش روغن حیوانی مصرف کنید

 

برخی از فواید خوردن روغن حیوانی گاوی در شروع روز و بصورت ناشتا


 به طور طبیعی مفاصل را روان می کند و باعث تشکیل روان کننده ها در مفاصل استخوان می شود.

به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند و به درخشش پوست از درون کمک می کند.

روغن حیوانی گاوی  سرشار از اسیدهای آمینه ضروری است که به کاهش چربی شکم کمک می کند. وجود اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 به کاهش چربی بدن کمک می کند.

کمبود خواب یا استرس یا کار زیاد ممکن است منجر به ایجاد سیاهی دور چشم شما شود. برای کاهش آن‌ها در کمترین زمان به روغن حیوانی گاوی  روی آورید. فقط باید قبل از خواب آن را به آرامی دور چشم ها بمالید.

روغن حیوانی گاوی  یک منبع فوق العاده غنی از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است که آن را به یک نرم کننده عالی برای موهای خشک و وز تبدیل می کند.

 

فواید، خواص ، طرز تهیه و مزاج روغن حیوانی (زرد گاوی )+فیلم


مقاله فوق صرفا جهت اطلاع رسانی است واز منابع طب سنتی آیورودا در هند گرفته شده و  قرار نیست جایگزینی برای توصیه های پزشکی حرفه ای باشد. برای هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد سلامتی یا وضعیت پزشکی خود داشته باشید، همیشه از پزشک خود یا سایر متخصصان بهداشتی واجد شرایط راهنمایی بخواهید.

 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر