FA EN

KOOSHAN

مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی به درک تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی کسب و کارها بر جامعه و منابع طبیعی اشاره می کند و در حقیقت به معنای برخورداری از نگرش مسئولانه و فراتر رفتن از حداقل الزامات قانونی و پایبندی به اصول درست برای تمامی کسب و کارها به گونه ای است که منافع بلند مدت کسب و کار و جامعه را همزمان در بر گیرد. شرکت فرآورده های لبنی کوشان نیز با توسعه کیفیت محصولات لبنی، حفظ محیط زیست و پاسخگویی اجتماعی در برابر همکاران، مشتریان و شهروندان توانسته به عنوان یک سازمان تاثیر گذار بر جامعه محلی  و محیط زیست ایفای نقش کند. 
 

توسعه کیفیت و بهداشت محصولات

تولید محصولات با کیفیت و ایمن در سراسر جهان مسئولیتی است که باید جدی گرفته شود. در این راستا شرکت فرآورده های لبنی کوشان از طریق دریافت شیر و مواد اولیه با کیفیت، حضور کارشناسان مجرب و پرسنل متعد و جوان جهت تست شیر، انواع محصولات با کیفیت را با رعایت استانداردهای لازم و تحت نظارت اداره غذا و دارو استان خراسان رضوی تولید و به بازار عرضه می نماید.  
 

حفظ محیط زیست

کاهش استفاده از منابع و از طرفی کاهش تولید ضایعات و آلاینده‌ها فقط برای محیط‌ زیست مفید نیست، بلکه موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم می‌شود. شرکت فراورده های لبنی کوشان با تاسیس اولین سیستم تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی کاشمر توانسته تا حدود زیادی موجبات استفاده بهینه از انرژی و استفاده موثرتر از آب را فراهم آورد.

 

پاسخگویی اجتماعی

 پاسخگویی اجتماعی، به توان و ظرفیت هر سازمان در جهت عمل و اقدام نسبت به خواسته‌ ها و انتظارات جامعه اشاره دارد. هدف اصلی شرکت فرآورده های لبنی کوشان، حفظ منافع مشتریان و جلب رضایت همکاران و همراهان و پایبندی به اصول ملی کشورمان ایران است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. کارمندان شرکت کوشان هر گونه تبعیض مبتنی بر جنسیت، قومیت، نژاد، مذهب، سیاست و … را در خصوص مشتریان، همکاران و همراهان خود پذیرا نمی باشند و دوستدار سیاست برادری و برابری هستند و از طرف دیگر، تمامی شکایات و نارضایتی های مشتریان را از طریق بخش "صدای مشتری" رسیدگی نموده و نتایج را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع مشتری می رسانند.