FA EN

KOOSHAN

ارزشهای کوشان

ما در کوشان هر روز با ارزشهایی چون کیفیت، مسئولیت پذیری، سلامت، اعتماد، ایمنی و نوآوری سر و کار داریم. از زمانی که همکاران ما شروع به کار می کنند این ارزشها به عنوان مجموعه ای از اصول و قواعد اخلاقی با تمامی اعضای خانواده کوشان همراه شده است.
 

ارزشهای ما

 

مسئولیت پذیری و پاسخگویی:

 برخورداری از حق انتخاب، تصمیم گیری و اقدام مستقل مستلزم پذیرش مسئولیت و پیامدهای ناشی از اقدام است. ما در کوشان به تعهدات خود عمل می کنیم و مسئولیت اقدامات خود را به عهده می گیریم.

 

تضمین کیفیت و ایمنی محصول:

مهمترین اصل در تولید محصولات لبنی با کیفیت، استفاده از مواد اولیه تازه می باشد. از همان ابتدای راه فرآورده های لبنی کوشان تلاش کرده تا با انتخاب مواد اولیه ی مرغوب، محصولاتی با کیفیت و با استانداردهای بالا تولید کند.
 

اعتماد و صداقت:

شفافيت و حسن نيت در قبال دیگران و جلب اطمينان آن ها از طریق انطباق پندار، گفتار و کردار. ما بقای خود را در گرو جلب اعتماد و حفظ روابط بلند مدت و عمیق با مشتریان می دانیم. ما معتقدیم که این ارتباط بلند مدت موجب وفاداری مشتریان ما می شود و برای رسیدن به این امر مهم از هیچ کوششی فروگذار نمی کنیم. 

 

سلامت و رضایت مشتری:

هدف اصلی ما ارتقای کیفیت مصرف کنندگان و تشویق آنها به سبک زندگی سالم است.

 

ایمنی و سلامت در محیط کار:

ما متعهد به جلوگیری از حوادث، جراحات و بیماری های مرتبط با کار و نیز محافظت از کارکنان، پیمانکاران و افراد درگیر درکل زنجیره ارزش هستیم.

 

نوآوری:

ما از محیط های نوآورانه ای حمایت می کنیم که در آن کارکنان را برای چالش وضعیت موجود تشویق می کند تا راه حل های جدیدی برای حل مشکلات در موقعیت های گوناگون ارائه شود.