FA EN

KOOSHAN

اسموتی موز جادویی که به کاهش وزن کمک می کند

اسموتی کاهش وزن موز جادویی که به شما کمک می کند لاغر شوید .
 
موز ها برای کاهش وزن عالی هستند­ چرا که­ دارای مواد مغذی مختلفی هستند که از کاهش وزن سالم حمایت می کنند.­خوردن یک موز می تواند به شما کمک کند احساس خوبی داشته باشید­.­ و تمرینات بدنیتان را به بهترین نحو انجام دهید. این بدان معنی است که میل کمتری به غذا و انرژی برای افزایش شدت تمرین شما دارد.
 
ما قصد داریم نگاهی دقیق تر به عناصر فردی موز داشته باشیم که می تواند به کاهش وزن کمک کند و سپس یک دستور غذای خوشمزه را به اشتراک بگذاریم که باعث می شود موز روزانه شما لذت بخش باشد
 
 پتاسیم:
 
موز ها مشهور به داشتن پتاسیم هستند . پتاسیم با فعالیت در کنار سدیم به کنترل سطح مایع بدن کمک می­کند ، و این می­تواند در ساده سازی کاهش وزن مهم باشد. چرا که زیادی وزن آب بدن احساس ورم را در شما ایجاد خواهد کرد.پتاسیم همچنین در عملکرد ماهیچه ها موثر است و می تواند کمک کند ، به کاهش گرفتگی عضلات هنگام ورزش های بدنی ، و در نهایت پتاسیم به عملکرد درست قلب شما کمک می کند . همچنین بسیار در  قدرت ورزشی شما مهم است .
 
منیزیم:
 
منیزیم می تواند در عملکرد کاهش وزن موثر باشد چرا که نشان داده شده به تنظیم سطح قند خون و همچنین کاهش وزن آب و التهاب کمک کرده است.  بصورت کلی ، منیزیم توسط بدن برای کاهش کاهش آب بدن ، تحریک عصبی ، تنطیم ضربان قلب و کمک به انتقال کلسیم و پتاسیم در بدن استفاده میشود.                                                                                                                                                                        
 
فسفر :
 
سطح پایین فسفر باشاخص توده بدنی BMI بالا  در ارتباط است . مطالعه اخیر نشان داد که مکمل فسفر به افراد چاق کمک می کند تا BMI خود را به طور قابل توجهی کاهش دهند. علاوه بر این، شرکت کنندگان در این مطالعه که وزنشان را کاهش داده­اند،اندازه دور کمر خود را کاهش داده اند، و احساس گرسنگی کمتر را گزارش کردند. این ممکن است مرتبط با نقش فسفر در هضم کربوهیدرات ها داشته باشد، بنابراین اضافه کردن یک موز به هر وعده غذایی می تواند یک انتخاب عاقلانه در هنگام رژیم غذایی باشد.
 
تریپتوفان
 
تریپتوفان یک بلوک ساختمانی از سروتونین است که شیمیدان خوبی در بدن ما است. این یک ضد افسردگی طبیعی است که به تنظیم اشتهای ما کمک می کند. در نتیجه، گرفتن سروتونین کافی در مغز، نه تنها باعث میشود  در مورد تلاش های کاهش وزن احساس مثبت داشته باشید، بلکه باعث می شود تا از کنارگذاشتن آن اجتناب کنید.
 
فیتالکسین
 
در حالی که به طور مستقیم به کاهش وزن وابسته نیست، فیتالکسین یکی دیگر از مواد موجود در موز است که می تواند به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی مفید باشد. بنابراین ممکن است در برابر بیماری های خوراکی شما را محافظت کند. همچنین ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدان دارد و می تواند به جلوگیری از پیری زودرس کمک کند . فیتالکسین نیز با کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی، اغلب با رژیم غذایی ضعیف به دست می آید.
 
 
 
اسموتی موز جادویی
 
این اسموتی طراحی شده است که به شما کمک می کند سریعتر و راحت تر لاغر شوید. این ترکیبات بدن شما را برای سوختن چربی، حفظ انرژی در طول روز، و حفظ خلق و خوی حیرت انگیز، آماده می کنند. اگر به طور خاص یکی از مواد تشکیل دهنده را دوست ندارید، به راحتی میتوانید  دستور غذا را به دلخواه خود تنظیم کنید. سایر غذاهای چربی سوز که می تواند مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از: چای سبز یا یولونگ، پروتئین آب پنیر، ماست یونانی و کفیر (نوشیدنی تخمیری حاصل از شیر).
 
مواد لازم:
 
- 1 موز
 
- نصف لیوان ماست طبیعی بدون چربی ساده
 
به نظر می رسد که کلسیم و پروتئین به افزایش توان سوزاندن چربی بدن کمک می کنند( بدون تأثیر بر روی عضلات نحیف) . در مطالعات، افرادی که ماست را در رژیم غذایی خود قرار داده بودند، 3 برابر روزانه، بیش از 81 درصد چربی اضافی در اطراف بدن خود از بین بردند.
 
- آب دو عدد لیمو
 
آب لیمو به عنوان مکمل کاهش وزن به مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته است، اما علم لزوما این ادعا را پشتیبانی نمی کند. با این حال، آب لیمو پر از ویتامین C است، که به جوان بودن شما کمک می کند و همچنین خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. به علاوه، خوشمزه است!
 
 
 
- 2 قاشق غذاخوری کتان
 
کتان  پر از فیبر سالم است تا شما احساس سیری داشته باشید. همچنین حاوی لیگناها است که میتوانند کلسترول را کاهش دهند و از یک متابولیسم قوی حمایت کنند.
 
- 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
 
اگرچه روغن نارگیل یک چربی است، اما حاوی اسیدهای چرب متوسط است که متفاوت از سایر چربی ها متابولیزه می شوند. روغن نارگیل از دستگاه گوارش مستقیم به کبد منتقل می شود، در آنجا یا برای انرژی در بدن استفاده می شود یا دفع می شود، اما به عنوان چربی ذخیره نمی شود. روغن نارگیل نیز ممکن است متابولیسم شما را افزایش دهد به طوری که بیشتر کالری ها را در حالت استراحت بسوزانید.
 
- 1 قاشق پودر دارچین
 
خوردن دارچین به طور قابل توجهی قند خون ناشتا، تری گلیسیرید، کلسترول LDL و کلسترول تام را کاهشمی­دهد. ممکن است پس از یک وعده غذایی خالی کردن معده را به تاخیر انداخته و مانع از آن شود. محققان علاوه بر این مشخص کرده اند که درمان با سلول های چربی با سینامالدئید، عنصر دارچین که طعم آن را به ارمغان می آورد، میزان سوزاندن چربی را بهبود می بخشد.
 
- نصف قاشق چای خوری پودر زنجبیل
 
زنجبیل به شما انرژی می دهد تا سوخت و ساز خوبی داشته باشید، به همان اندازه که کافئین در قهوه صبحانه شما تاثیر دارد. همچنین تولید هورمون استرس کورتیزول را کاهش می دهد که به چربی بیش از حد شکم مربوط است. زنجبیل همچنین می تواند با تنظیم قند خون و کلسترول اشتها را کاهش دهد.
 
برای ساخت این اسموتی ، به راحتی تمام مواد را در مخلوط کن مخلوط کنید. و برای نتیجه بهتر ، این اسموتی را در صبحانه و با معده خالی بخورید.
 
هشدار:
 
اگر فشار خون بالا دارید (پرفشاری خون) بهتر است که دارچین و زنجبیل را از دستور العمل اسموتی خود حذف کنید. زنان باردار باید میزان مصرف زنجبیل خود را تا 1 گرم در روز محدود کنند. برای اینکه بدانید  این شیرینی موز برای شما مناسب است، از دکتر خود سوال کنید. همچنین دستورالعمل را می توان برای رفع نیازهای فردی خود تنظیم کرد.
 
این که آیا شما عمدا سعی در از دست دادن وزن دارید یا فقط می خواهید سالم بمانید، این اسموتی موز جادویی چیزی است که شما نیاز دارید. طبیعی بودن آن ، باعث می شود که هر کسی آن را به عنوان یک انتخاب فوق العاده برای تغذیه داشته باشد.
 
منبع : FoodPrevent
 

فرم ثبت نظرات