FA EN

KOOSHAN

خرید روغن حیوانی (روغن زرد گاوی)کوشان


بیشتر مواد مغذی موردنیاز بدن باید از طریق خوراکی های مصرفی روزانه تأمین شوند. روغن ها یک از منابع مهم غذایی هستند که نقش مهمی در تغذیه و سلامت افراد دارند .
همچنین روغن از آندسته مواد غذایی است که برای تهیه انواع خوراکی ها لازم است و نقش تعیین کننده دارد .

خرید خامه منجمد عمده برای کره گیری بصورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با قیمت مناسب

روغن حیوانی زرد گاوی پاستوریزه در بسته بندی استاندارد بخریم


انتخاب های فراوانی برای روغن وجود دارد ، اما ما در این مطلب میخواهیم دلایل اینکه چرا بهتر است روغن حیوانی (زرد گاوی )استفاده کنید و اینکه چرا روغن حیوانی کوشان را برگزینید صحبت می کنیم .

چرا روغن حیوانی زرد گاوی بخریم ؟

مزایای خرید روغن زرد گاوی و استفاده از آن

روغن گاوی برخلاف گوشت گاو و گوساله که سرد هستند، مزاج گرم و عطر ملایم‌تری دارد. به طور کلی روغن گاوی برخلاف قیمت کمتری که نسبت به روغن گوسفندی دارد با طبع انسان‌ها سازگارتر است. عطر ملایم آن نیز برای افرادی که به بوی تند روغن حیوانی علاقه ندارند بسیار مناسب است.
روغن حیوانی (زرد گاوی) محتوی مقادیر بالایی از ویتامین‌ A، ویتامین E و ویتامین D است. کلیه و مثانه را گرم می‌کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن هم می‌شود.
روغن حیوانی مقدار کمی ویتامین K دارد. ویتامین K برای بسیاری از جنبه های سلامتی مانند لخته شدن خون، سلامت قلب و عملکرد مغز ضروری است چرا که بسیار مهم است که استخوان های شما سالم و قوی بماند. ویتامین K  به طور مستقیم در متابولیسم استخوان نقش دارد و مقدار پروتئین های مورد نیاز برای حفظ کلسیم بدن را افزایش می دهد.
روغن حیوانی غنی از بوتیرات است که یک نوع اسید چرب با زنجیره کوتاه است و برای حفظ سلامت جسمی حیاتی است. بوتیرات برای سلول های روده بزرگ انرژی آور است و مانع از چروک و جلوگیری از التهاب می شود.  برخی از مطالعات نشان داده اند که بوتیرات به درمان یبوست کمک کرده و باعث حرکت مواد غذایی در دستگاه گوارش می شود.در نهایت روغن زرد گاوی با توجه به مزایا و تاثیراتی که بر روی سلامت انسان دارد بهترین روغن حیوانی است .

بهترین روش های استفاده از روغن حیوانی در آشپزی

 

بهترین روغن حیوانی:خرید روغن حیوانی زرد گاوی کوشان


 روغن حیوانی کوشان  تمامی خواصی که در بالا گفته شد را دارد و به دلیل نظارت بالا در کل فرایند تولید از کیفیت بالایی برخوردار است. این روغن دارای رنگ زرد و شفاف و طعم مطلوب و منحصر به فردی می باشد و همین باعث شده تا یک انتخاب خوب از میان روغن های حیوانی دیگر باشد.
روغن حیوانی کوشان، فرآورده ای است که از حذف کامل آب و مواد جامد غیر چرب از خامه یا کره گاوی در شرایط کاملا بهداشتی و با نظارت کامل به دست می آید. این روغن دارای رنگ زرد و شفاف و طعم مطلوب و خاصی می باشد و دارای خواص بیشماری است. روغن حیوانی یکی از ارکان طول عمر و جوانی پایدار از دیدگاه طب سنتی می باشند و اسید آراشیدونیک موجود در آن سبب افزایش کلسترول خوب(HDL) و کاهش کلسترول بد خونLDL) ) می شوند.
روغن حیوانی کوشان غنی از ویتامین های محلول در چربی مانند A،D ، E و K است و و چون یکی از فرآورده های لبنی است، جزو مفید ترین و سالم ترین چربی های شناخته شده می باشد. این روغن هیچ افزودنی، رنگ و طعم دهنده ای ندارد و به همین دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضایت مشتریان ما دلیل خوبی بر این ادعاست.

خرید عمده روغن حیوانی

برای خرید عمده روغن حیوانی کوشان یک برند مطمئن می توانید با واحد فروش در مشهد تماس حاصل فرمایید. این واحد لبنی روغن حیوانی گاوی پاستوریزه را با قیمت مناسب و بصورت عمده در اختیار شما قرار می دهد.

خرید عمده روغن حیوانی مشهد

راه های ارتباطی با دفتر فروش در مشهد برای خرید روغن حیوانی گاوی برای شما قرار داده شده است .


ارتباط با واحد فروش
آدرس: مشهد، بازار سپاد، فاز مواد غذایی، خیابان سوم، غرفه ٣٩ - در قسمت دفتر مركزي
تلفن: 37668747-051
تلفن همراه مدير فروش : 09120309917

واتساپ:wa.me/+989120309917

قیمت روغن حیوانی زرد گاوی

با توجه به اینکه شرکت لبنی فخر کوشان یک تولید کننده عمده روغن زرد گاوی می باشد .می تواند روغن حیوانی را با قیمت بسیار عالی و به صورت عمده در اختیار شما قرار می دهد . از آنجا که خرید از طریق سایت فعلا فراهم نیست بهترین روش آگاهی از بروزترین قیمت روغن حیوانی زردگاوی بصورت عمده تماس با تلفن همراه مدیر فروش کوشان 09120309917 یا ارتباط  با واتساپ همین خطwa.me/+989120309917 می باشد .

 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر