FA EN

KOOSHAN

روغن زرد گاوی، زردچوبه، و فلفل سیاه، با این 3 ماده آشپزخانه سالمی خواهید داشت

  • شما اینجا هستید:
  • خانه
  • دانستنی های غذا
  • روغن زرد گاوی، زردچوبه، و فلفل سیاه، با این 3 ماده آشپزخانه سالمی خواهید داشت


وجود روغن زرد گاوی در هر خانه ای لازم است . روغن زرد گاوی فواید بسیاری دارد و می توانید از آن در موارد مختلف استفاده کنید

بهترین روش های استفاده از روغن حیوانی در آشپزی


زردچوبه و فلفل سیاه نیز در کنار روغن زرد گاوی 3 ماده فوق العاده ای هستند که از همیشه در آشپزخانه شما بوده اند.

خرید روغن زرد گاوی کوشان

ترکیب روغن زرد گاوی، زردچوبه و فلفل سیاه


لوک کوتینیو مربی سبک زندگی در یکی از ویدیوهای زنده خود در فیس بوک از زردچوبه، روغن حیوانی زرد گاوی و فلفل سیاه به درستی می توان به عنوان آینده داروها نام برد. این بدان معنا نیست که این مواد می توانند جایگزین دارویی شوند که در حال حاضر برای شما تجویز می شود. با بهبود شیوه زندگی، ورزش منظم و یک رژیم غذایی سالم، زردچوبه، قیسی و فلفل سیاه با هم می توانند به بهبود هضم، ایمنی و سلامت کلی شما کمک کنند. تهیه معجونی از این سه می تواند التهاب را کاهش دهد، که علت اصلی بسیاری از بیماری ها است. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که از راه های دیگر استفاده از زردچوبه، روغن زرد و فلفل سیاه برای شما مفید است.


فواید ترکیب روغن زردگاوی، زردچوبه و فلفل سیاه


التهاب را کاهش می دهد


التهاب مزمن در بدن می تواند منجر به بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی، سرطان، دیابت و بیماری های خودایمنی، درد مفاصل، گردن درد و زانو درد شود. ترکیب روغن زردگاوی، زردچوبه و فلفل سیاه می تواند التهاب و بروز این بیماری ها را کاهش دهد.
زردچوبه می تواند التهاب را در بدن کاهش دهد

حافظه و عملکرد مغز را تقویت می کند


ترکیب روغن زردگاوی، زردچوبه و فلفل سیاه در کنار هم می توانند برای بهبود سلامت مغز شما شگفت انگیز باشند. ادویه ضد التهابی مانند زردچوبه، زمانی که با چربی های مناسب موجود در روغن زرد گاوی و فلفل سیاه (که به جذب کورکومین موجود در زردچوبه در جریان خون کمک می کند) مصرف شود، می تواند سلامت مغز شما را تقویت کند و خطر ابتلا به آلزایمر، زوال عقل و بیماری پارکینسون را کاهش دهد.

رگ زایی


رگ زایی فرآیندی است که بدن را قادر می سازد رگ های خونی جدید ایجاد کند. اگر رگ‌زایی درست در بدن شما کار کند، قلب شما را قادر می‌سازد تا رگ‌های خونی جدید را به عنوان یک انحراف بسازد و به گردش خون ادامه دهد. التهاب، چرخه‌های خواب ضعیف و مصرف داروها می‌تواند با رگ‌زایی تداخل داشته باشد و منجر به آسیب اندام شود. ترکیب روغن زردگاوی، زردچوبه و فلفل سیاه با هم می توانند رگ زایی را در بدن تسهیل کنند.

از DNA محافظت می کند


DNA ما به دلیل آلودگی، استفاده از پلاستیک، داروهای بدون نسخه و قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه UV خورشید آسیب می بیند. این سه عنصر روغن زردگاوی، زردچوبه و فلفل سیاه در آشپزخانه می توانند از DNA شما نیز محافظت کنند.

میکروبیوم روده


همه چیز در روده شما شروع می شود و به پایان می رسد. لوک می گوید، روده مانند مغز دوم شماست. روده ضعیف به معنای سلامت ضعیف، پوست، هضم، سلامت روان، اضطراب و غیره است. ترکیبی از زردچوبه (ضد التهاب)، روغن زرد گاوی (اسیدهای چرب با زنجیره متوسط) و فلفل سیاه می تواند با دفع سموم از بدن به بهبود روده کمک کند.


روغن زردگاوی حاوی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط است که می تواند سلامت روده را بهبود بخشد. روغن گاوی همچنین دارای طبع گرم می باشد .
 

معجون روغن زردگاوی، زردچوبه و فلفل سیاه را چگونه تهیه کنیم؟




می توانید 1 قاشق چایخوری زردچوبه، 1 قاشق چایخوری روغن زرد و کمی فلفل سیاه تازه آسیاب شده مصرف کنید. می توانید مخلوط را در یک ظرف شیشه ای نگهداری کنید. بهترین کار این است که آن را با معده خالی میل کنید (این کار می تواند قدرت گوارشی شما را تقویت کرده و حرکات روده را منظم کند).

فواید استفاده از روغن گاوی بصورت ناشتا

پیپرین موجود در فلفل سیاه به جذب کورکومین (ماده فعال با تمام فواید سلامتی) موجود در زردچوبه کمک می کند. روغن زرد گاوی به عنوان یک شغل از چربی عمل می کند که به جذب ویتامین A، D، E و K کمک می کند. آنها با هم باعث تقویت ایمنی می شوند و احتمال ابتلا به بیماری را کاهش می دهند. همچنین برای عادی سازی سطح قند خون شما عالی است.





 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر