FA EN

KOOSHAN

شیک پروتئین با شیر و کدو حلوایی یک نوشیدنی انرژی زای پاییزی


شیک پروتئین ها اغلب نوشیدنی هایی هستند که از ترکیب پودر پروتئین با آب درست می‌شوند که معمولاً عناصر دیگری هم افزوده می‌شوند. همراه کردن شیک پروتئین با تغذیه معمولاً راحت است، مخصوصاً زمانی ‌که دسترسی به پروتئین‌های خوراکی با کیفیت محدود باشد.

مطلب مرتبط: شیک پروتئین چیست ؟


هر چند خیلی از افراد لزومی نمی‌بینند که هر روز پروتئین مصرف کنند اما اگر لازم باشد مصرف پروتئین را افزایش دهید، شیک پروتئین می‌تواند گزینه مناسبی باشد. خیلی وقت ها استفاده از پودر های پروتئن توصیه نمیشود .بهترین کار این است که شیک پروتئین خود را در خانه و از مواد غذایی سرشار از پروتئین و سالم تهیه کنید. شیک های پروتئین خانگی،با عناصر و مواد طبیعی و بهترین مزه ساخته میشنود؛و بهتر از پودرهای پروتئین، تجاری هستند
شیک با شیر و کدو حلوایی
کدو حلوایی یکی از نیروگاه های تولید ریزمغذی های حیات بخش در طبیعت است که با بیش از یکصد ماده مغذی و شفابخش بسته بندی شده و در عین حال برای حفظ زیبایی نیز بسیار مفید است.
 این گیاه خوراکی حاوی اکسید های قدرتمند آنتی هیدروکسی است که یک اسید طبیعی در میوه است و سلول های مرده پوست را برطرف کرده و پوست را درخشان می کند. همچنین حاوی ویتامین A است که به تولید سلول های پوستی جدید و نرم تر و جوان تر شدن این بافت کمک می کند.
کدو حوایی با داشتن غنی ترین ریزمغذی ها، مجهز به سلاح هایی موثر برای مقابله با بیماری ها است.
 

نوشیدنی با کدوحلوایی



پروتئین: ۶۰ گرم
خوردن این شیک پروتئین در روزهای پاییزی حسابی می‌چسبد.

میزان پروتئینی که استفاده می کنید مهم است

مواد لازم
شیر: یک و نیم فنجان
پودر پروتئین: دو اسکوپ
پوره‌ی کدوحلوایی: سه چهارم فنجان
گردوی خرد شده: یک قاشق غذاخوری
پودر تخم کتان: یک قاشق غذاخوری
جو دوسر نپخته: نصف فنجان
عصاره‌ی وانیل: نصف قاشق چای‌خوری
پودر دارچین: نصف قاشق چای‌خوری

طرز تهیه
برای تهیه‌ی این شیک لذیذ شیر را در مخلوط‌کن بریزید و پودر پروتئین، پوره‌ی کدوحلوایی، گردوی خرد شده، پودر تخم کتان، جو دوسر نپخته، عصاره‌ی وانیل و پودر دارچین را به آن اضافه کنید.
مواد را دو تا سه پالس بزنید تا به غلظت مناسب برسند‌‌.
شیک پاییزی شما حاضر است. نوش جان.

 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر