FA EN

KOOSHAN

صبحانه انگلیسی شامل چه ترکیباتی می شود

صبحانه انگلیسی در سراسر بریتانیا و ایرلند صبحانه ای محبوب است و اغلب به صبحانه کامل شهرت دارد. واژه کامل به این معناست که یک صبحانه مقوی و سرشار از مواد مغذی مختلف است. این صبحانه اغلب به دلیل محبوبیت جایگزین ناهار می شود و مردم این کشور ها معمولا در آخر هفته ها و یا روزهای تعطیل این صبحانه را می خورند. درست کردن صبحانه انگلیسی ساده است. کافی است بدانید از چه موادی استفاده میشود و به سلیقه خودتان این مواد را سرخ یا گریل کنید.

صبحانه با آب پرتقال، غلات، میوه های تازه یا بخارپز شروع شود، اما قلب صبحانه کامل، بیکن و تخم مرغ است که معمولا با  سوسیس، گوجه فرنگی کبابی، قارچ، چای، نان تست و مارمالاد همراه می شود.

مردم کشورهای ایرلند و بریتانیا انتخاب های خود را دارند و این انتخاب ها به ترجیحات و علاقه مندی های آنها بستگی دارد که دوست دارند بشقاب صبحانه ی آنها چه مواد غذایی را در خود جای دهد.

  • یک صبحانه کامل انگلیسی پودینگ سیاه، لوبیای پخته و نان سرخ شده دارد.
  • صبحانه اسکاتلندی کامل: دارای اسکونز سیب زمینی، خوراک دل و جگر و نان کماج (نانی شبیه بیسکویت با آرد جودوسر)  باشد.
  • صبحانه کامل ایرلندی: به غیر از موارد بالا نان سودای ایرلندی هم دارد.
  • صبحانه کامل ولزی: نان یا کیک لاور یا همان نان سنتی ولزی است که از جلبک دریایی درست می کنند و در کیک لاور جلبک دریایی را با بلغور جو دوسر درست می کنند.

ریشه ی صبحانه انگلیسی نامشخص است ولی این اعتقاد وجود دارد که در روستاهای انگلیس آن را به عنوان یه غذای کامل به کارگرها می دادند تا انرژی لازم برای کار کردن را داشته باشند. 

 نوشیدنی های این صبحانه هم شامل یک فنجان چای و یا قهوه یک نوشیدنی محبوب و سنتی است که مراه با این صبحانه صرف می شود.

در یک صبحانه انگلیسی و بریتانیایی غذاهای زیادی وجود دارد که می توان آنها را با هم جایگزین کرد که شامل سوسیس، گوشت گاو، تخم مرغ (همزده / همراه با کره/ آب پز شده/ نیمرو)، پودینگ سیاه و سفید، نان تخم مرغی، کیک، انواع ماهی ها، خوراک کلم و سیب زمینی، پیاز (سرخ شده یا حلقه)، خامه های انگلیسی، قارچ ها، لوبیای پخته، نان کماج، اسکونز سیب زمینی، سبزیجات بخارپز، کیک بنوک اسکاتلندی، انواع کره ها، املت، ماهی ساردین، خوراک دل و جگر، سوسیس اسکاتلندی ، نان لاورن، سوسیس کبابی، پنکیک ولزی، نان گندم، سیب زمینی سرخ شده و پنکیک سیب زمینی می شود.

 

 

 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر