FA EN

KOOSHAN

مقایسه کره شور با کره بدون نمک


کره شور یا کره شیرین (کره بدون نمک)


کره یک فرآورده شیر است که با خرد کردن خامه تهیه می شود. این محصولی است که در پخت و پز چه روش پخت و پز و چه سرخ کردن به مقدار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. کره از شیر گاوها ، بیشتر گاوها به دست می آید. رنگ کره خامه ای یا سفید رنگ است اما به رژیم غذایی گاوها بستگی دارد. در بازارها ، دو نوع اصلی کره وجود دارد ، کره شور و همچنین کره بدون نمک. بسیاری از افراد در بین این دو نوع دچار سردرگمی می شوند زیرا تفاوت ها را نمی دانند. همچنین در بسیاری از دستور العمل ها نوع کره ای که باید مورد استفاده قرار گیرد ، مشخص نمی شود. در این مقاله سعی شده است تفاوتهای بین کره نمکی و بدون نمک کشف شود تا خوانندگان بتوانند با اطمینان از آنها استفاده کنند.

ارزش غذایی کره

کره شور


کره نمکی حاوی نمک است و بنابراین به اندازه کافی خوشمزه است تا از آن به عنوان یک چاشنی استفاده شود. نمک ماده ای است که به عنوان ماده نگهدارنده کار می کند. بنابراین کره شور اگر در یخچال نگهداری شود می تواند چندین ماه دوام آورد. معنی این نیز این است که کره شور بیشتر از کره شیرین تازه می ماند. با این حال ، شما نمی توانید صبح از کره بدون نمک به تنهایی با نان یا نان تست خود استفاده کنید زیرا خیلی خوش طعم نیست. به همین دلیل کره شور به دلیل تقاضای زیاد برای استفاده در میان وعده ها بسیار زیاد است. با کره نمکی ، نیازی نیست که نمک را روی نان و نان تستهای گرم صبح خود بپاشید.

کره بدون نمک (کره شیرین)


همانطور که از نام آن پیداست کره بدون نمک حاوی هیچ نمکی نیست. همچنین حاوی مواد نگهدارنده ای نیست ، به همین دلیل ماندگاری بسیار کمی دارد. این کره یک محصول بسیار ساده است که با خرد کردن کرم شیر گاو به دست می آید. . کره بدون نمک برای همه دستور العمل های پخت و پز که به کره نیاز دارند بسیار عالی است زیرا باعث می شود سرآشپزها بر میزان نمکی که در دستور العمل های خود می خواهند کنترل داشته باشند. در صنعت قنادی ، کره بدون نمک باعث شگفتی می شود زیرا محصولات پخته شده طعم شیرین دارند و همچنین از قوام بهتری برخوردار هستند.

خرید خامه منجمد عمده برای کره گیری بصورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با قیمت مناسب


مقایسه کره شور و کره بی نمک یا کره شیرین


• کره شور نسبت به کره بدون نمک طعم بهتری دارد و خوشبو است.
• کره بدون نمک برای پخت و پز بهتر است زیرا نیازی نیست سرآشپز در میزان نمک موجود در دستور العمل تغییراتی ایجاد کند.
• در قنادی، کره بدون آب شیرین ایده آل است زیرا باعث تولید اجناس شیرین با قوام بهتر می شود.
• کره بدون نمک ماندگاری کمتری نسبت به کره شور دارد.

منبع :مقالات و سوالات


سالم بمانید و شاد

گروه تولید محتوای کوشان

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر