FA EN

KOOSHAN

پنیر جدید فرانسوی در شیوع کرونا

یک شرکت تولیدی محصولات لبنی فرانسوی به صورت تصادفی و در پس محدودیت‌های اعمال شده برای کنترل شیوع کرونا توانسته یک پنیر جدید تولید کند که اتفاقا بسیار هم پرفروش بوده است.
همانطور که می دانید شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکت‌ها و فعالیت‌های اقتصادی را در سراسر جهان زمین‌گیر کرده است.محصولات لبنی نیز از این قضیه مستثنی نبوده اند .
 
به نقل از شبکه خبری صنایع غذایی فودنا ، در فرانسه هم یکی از شرکت‌های تولید محصولات لبنی به خاطر بسته شدن رستوران‌ها و فروشگاه‌ها با  کاهش شدید فروش خود مواجه شد.
 
این شرکت که توسط یک خانواده فرانسوی اهل منطقه سالژورس سورموزلو در شمال شرقی فرانسه اداره می‌شود در زمان شروع محدودیت‌های اجتماعی در این کشور شاهد کاهش فروش خود بوده و به همین دلیل 60 قالب بزرگ پنیر آنها دست نخورده در قفسه‌ها باقی ماند.
 
این خانواده به مدت یک ماه به پنیرها دست نزد و سپس شاهد تبدیل شدن آنها به یک پنیر جدید با طعم و بوی متفاوت شد.

حتما این را می دانید که  یکی از عواملی که در ایجاد طعم‌های مختلف پنیر نقش بسزایی دارد روش رساندن یا دوره استراحت پنیر است. اغلب پنیرهای سخت یا نیمه سخت در آب نمک و اغلب پنیرهای نرم بدون حضور آب نمک و همه پنیرهای کپک‌دار در حضور یکسری قارچ‌های خوراکی طی یک دوره استراحت می‌رسند و در مدت رسیدن، یکسری فعل و انفعالاتی در ترکیبات پنیر ایجاد و مواد آروماتیک (طعم‌زا و معطر) که به بهبود عطر و مزه پنیر کمک می‌کند، فعال می‌شود.
حالا این شرکت پنیرسازی نام پنیر جدید را «پنیر محاصره» گذاشته که برگرفته از این نکته است که این پنیر در زمان اعمال محدودیت‌های اجتماعی تولید شده است.
 
شرکت تولید کننده این پنیر می‌گوید فروش آن بسیار خوب بوده و توانسته ضرر ناشی از توقف فروش در زمان محدودیت‌ها را جبران کند.

سالم بمانید و شاد

گروه تولید محتوای کوشان
 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر