FA EN

KOOSHAN

انواع پنیر های خامه ای با طعم مختلف

پنیر خامه ای طرفداران خاص خود را دارد .آیا کسی هست که پنیر خامه ای را دوست نداشته باشد ؟ انواع پنیر خامه ای را ممکن است بشناسید پنیر های خامه ای بافتی نرم و چربی بیشتری نسبت به پنیر های دیگر دارند . پنیر لبنه نیز به دلیل بافت نرمی که دارد می تواند در ردیف انواع پنیر خامه ای قرار بگیرید

پنیر خامه ای یا پنیر لبنه


این پنیر های خوشمزه می‌تواند با هر چیزی، چه شیرین و چه خوش طعم، همراه شود. جای تعجب نیست که بعد از خواندن این مطلب طعم های متفاوتی از پنیر خامه ای را تجربه کنید !

اگر از طعم انواع پنیر معمولی خسته شده اید و می خواهید چیز جدیدی برای طعم های روزانه خود داشته باشید، امروز اینجا هستم تا به شما کمک کنم. فقط به خواندن ادامه دهید، و من شما را از طریق عالی ترین طعم های پنیر خامه ای که تا به حال دیده اید راهنمایی خواهم کرد!


برای اینکه بتوانید این طعم های لذیذ را تهیه کنید می توانید از پنیر لبنه و پنیر خامه ای هرکدام را که ترجیح می دهید استفاده کنید و این پنیر های طعم دار را درست کنید


همانطور که گفته شد، پنیرهای خامه ای را می توان با طعم های متفاوتی همراه کرد . علاوه بر انواع معمولی مانند وانیل یا توت فرنگی، انتخاب هایی وجود دارد که می توانند به محض شنیدن نام شان تعجب کنید: پیازچه، و حتی پیتزا.
 

کاربردهای پنیر لبنه که نمیدانستید

انواع پنیر خامه ای طعم دار


پنیر خامه ای را می توان در انواع دسر یا به تنهایی استفاده کرد ، این پنیرهای خامه ای هوس شیرینی شما را برآورده می کند و لبخند را بر لبان شما می نشاند.
 

1. پنیر خامه ای ساده



پنیر خامه ای ساده فقط، می دانید، ساده است. هر چقدر هم که خسته کننده به نظر می رسد، بسیار سازگار است و شاید بهترین انتخاب برای پختن دسرهای پنیر خامه ای لذیذ باشد. می توان از آن در غذاهای شور نیز  مانند کوفته، تخم مرغ و ... استفاده کرد .
 

2. پنیر خامه ای شکلاتی



پنیر خامه‌ای شکلاتی می‌تواند به کوکی‌ها و براونی‌های شما طعم بیشتری اضافه کند که می‌توان آن را با عسل تکمیل کرد.
کافی است مقداری شکر یا عسل یا هر شیرین کننده ای که ترجیح می دهید را با کاکائو مخلوط کنید و به پنیر خامه ای خود اضافه کنید .


3. پنیر خامه ای گردوی عسلی

این ترکیب لذیذ پنیر خامه ای از مشتی گردوی خرد شده، عسل و ادویه‌های معطر مانند دارچین درست می‌شود. لازکم نیست زمان قبل تری از سرو آن را تهیه کنید و می توانید آن را با هر چیزی که می خواهید سرو کنید!
2-3 قاشق غذاخوری عسل  را با 2-3  قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و کمی وانیل و مقداری دارچین به همراه گردوی خورد شده به پنی خامه ای اضافه کنید و از طعم آن لذت ببرید


4. پنیر خامه ای توت فرنگی

اگر طعم لطیف را ترجیح می دهید، به پنیر خامه ای توت فرنگی نگاه نکنید. این می تواند دسرهای شما را تغییر دهد، از کلوچه های ترد گرفته تا براونی های بسیار مرطوب. در واقع، شما می توانید آن را روی شیرینی های خود نیز بمالید، و تاپینگ های مورد علاقه خود را فراموش نکنید!
برای این ترکیب بهتر است آب توت فرنگی را جدا کرده و با تکه های پنیر در غذاساز ترکیب کنید می توانید کمی پوست پرتقال نیز به آن اضافه کنید
 

5. پنیر خامه ای بلوبری



روز خود را به خوبی با کروسانت و پنیر خامه ای بلوبری شروع کنید.
پنیر خامه ای بلوبری چیزی بیش از رنگ بنفش فوق العاده دارد. پنیر خامه ای را هم بزنید. پنیر خامه ای نرم شده را در یک کاسه بریزید و با همزن برقی بزنید تا یکدست، خامه ای و سبک شود.
بلوبری را له کنید و با همزن مخلوط کنید تا پنیر خامه ای به رنگ بنفش مایل به صورتی درآید
. عسل، نمک، آب لیمو و پوست لیمو را به کاسه اضافه کنید و با حرارت کم مخلوط کنید تا مخلوط شوند.
با این پنیر خامه ای بلوبری از مهمانان خود پذیرایی کنید.


6. پنیر خامه ای دارچینی


شما کوکی‌های ترد پاییزی خود را با دارچین می‌پزید، اما چطور آن را در پنیر خامه‌ای خود هم استفاده کنید؟ نتیجه این ترکیب نفس شما را بند می آورد! کافی است کمی از ادویه را به همراه شکر قهوه ای اضافه کنید و مخلوط کن را روشن کنید. خودشه!
1 قاشق چای خوری دارچین را با 3 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و پنیر خامه ای مخلوط کنید و بگذارید سرد شود

 

7. پنیر خامه ای پیازچه


با پنیر خامه ای پیازچه طعم ظریفی را امتحان خواهید کرد.
این پنیر خامه‌ای شیرین، تند، با طعمی تازه از پیازچه به شما کمک می‌کند روزتان را لذت‌بخش‌تر از همیشه شروع کنید. برای افزایش طعم آن، سبزی های تازه را نیز می توانید بهمراه کمی آب لیمو برای لطافت بیشتر اضافه کنید.
 

8.پنیر خامه ای گیاهی و سیر


پنیر خامه ای در کنار طعم سیر و سبزی های خوش عطر طعمی به یاد ماندنی به شما می دهد و باعث میشود از خوردن این پنیر کنار نون سیر نشوید .
برای تهیه به مواد زیر نیاز است :
کمی کره، نرم شده

1 بسته پنیر خامه ای، نرم شده
2 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده
2 حبه سیر، خرد شده
1½ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
1 قاشق چایخوری جعفری خشک
¼ قاشق چایخوری آویشن خشک
¼ قاشق چایخوری شوید خشک
¼ قاشق چایخوری ریحان خشک
¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه آسیاب شده
کره، پنیر خامه ای، پنیر پارمزان، سیر، پونه کوهی، جعفری، آویشن، شوید، ریحان و فلفل را در ظرفی با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند. یک شب یا 8 ساعت در یخچال بگذارید. این پنیر را می توان برای نگهداری طولانی مدت منجمد کرد.


9. پنیر خامه ای با طعم پیتزا


با این دستور خلاقانه، پنیر خامه‌ای خود، را با سس پیتزا، موزارلای رنده شده، چاشنی ایتالیایی و برش‌های ترد پپرونی طعم دار کنید. نتیجه چیزی فراتر از تصور است، و من مطمئن هستم که شما آن را در هر چیزی به کار خواهید برد.

8 اونس پنیر خامه ای ساده
8 عدد گوجه فرنگی خشک شده، ریز خرد شده
4 برگ ریحان تازه، ریز خرد شده
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
2 قاشق چایخوری پارمزان رنده شده
½ قاشق چایخوری پودر سیر
½ قاشق چایخوری پودر پیاز
¼ قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
¼ قاشق چایخوری ریحان خشک
¼ قاشق چایخوری نمک
¼ قاشق چایخوری دانه رازیانه
جهت ها:
در یک کاسه، همه مواد را با یک کاردک لاستیکی مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند. روی آن را بپوشانید و تا زمان استفاده در یخچال نگهداری کنید.
در صورت تمایل روی شیرینی ها بمالید و روی آن را با پپرونی بمالید.

 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر