FA EN

KOOSHAN

چگونه از خامه منجمد پاستوریزه ،کره پاستوریزه بگیریم

کره یک محصول لبنی استراتژیک و پراستفاده در صنایع غذایی می باشد .علاوه بر خواص کره ،عطر و طعم خوشایند آن باعث شده است تا در پخت و پز و تغذیه روزانه مورد استفاده قرار بگیرد .

خرید خامه منجمد عمده برای کره گیری بصورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با قیمت مناسب


کره چگونه بدست می آید ؟


کره پاستوریزه معمولا با تکان دادن خامه ایجاد میشود که به ترتیب به قطعات جامد و مایع به نام کره و دوغ جدا میشود .
اما چرا کره از خامه به جای شیر گرفته میشود ؟ علت این امر وجود چربی بیشتر در خامه نسبت به شیر است .بنابراین با تولید کره از خامه به مراتب محصول بیشتری تولید میشود . و در صورتی که تولید کره با خامه صورت گیرد رنگ آن متمایل به زرد و طعم بسیار خوشمزه ای خواهد داشت.
کره تولیدی با خامه به صورت شفاف و بدون وجود خال و لکه تولید می گردد و نیز دارای بافتی یکنواخت است که قطرات آب در آن ناپیداست، به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای کره گیری از ماست و دوغ و شیر، از خامه کره بگیرند تا کره طعمی خامه ای داشته باشد. کره تولید شده با خامه دارای طعمی طبیعی بوده که دارای طعم های ترش، پنیری و تند نیست.

گروه تولیدی لبنیات کوشان ارائه دهنده خامه های منجمد پاستوریزه بهداشتی یکی از منابع خوب برای تولید خامه مناسب برای کره گیری است . این کارخانه در کنار محصولات لبنی دیگر همچنین خامه منجمد پاستوریزه مخصوص کره گیری را در اختیار شما قرار می دهد .(سفارش خامه منجمد فله)

چگونه از خامه کره بگیریم ؟


در روش های سنتی معمولا خامه را به همراه مقداری آب در داخل کشک می ریختند و با تکان دادن مداوم مشک کره تولید میشد . کره در قسمت بالایی مشک قرار گرفته و برای مصرف کره را با یک صافی که پارچه ای تمیز و یا صافی دیگر است از مایع جدا کردند، می توان کره داخلی پارچه را نیز فشرد تا تمامی مایع داخلی آن گرفته شود، در نتیجه کره خالص تولید می شود که کاملآً خوشمزه و خالص است و به دلیل آبگیری کامل احتمال فساد و خرابی در آن به صفر درصد می رسد، مایع باقی مانده در ته مشک را می توان بعنوان دوغ استفاده میشد .
اما امروزه بیشتر بمنظور تولید کره می توان از روش های مختلف استفاده کرد، برای مثال می توان از یک مخلوط کن برقی استفاده کرد و نیز می توان خامه را در داخل ظرفی شیشه ای درب دار قرار داد و آن را تکان داد تا طی مراحلی کره تولید شود.
اما برای مصارف زیاد و تولید کره از خامه به شکل انبوه و غیر از مصارف خانگی بهتر است از دستگاه های مختلف کره گیری استفاده کرد .
دستگاه کره گیری از خامه بهترین گزینه جهت تولید کره از خامه است که نیازی به دخالت دست ندارد و تمامی عملیات به صورت خودکار صورت می گیرد.


کوشان تولید کننده خامه منجمد برای مصارف کره گیری و روغن گیری

 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر