FA EN

KOOSHAN

نکات مهم در انتخاب پنیر پیتزا


اکثر ایرانیها پیتزا این غذای در اصل ایتالیایی را دوست دارند. همانطور که میدانید ماده اصلی این غذای خوشمزه پنیر و بهتر بگوییم پنیر پیتزا می باشد . وجود  پنیر پیتزا ، مقدارش و کیفیتش بر روی ظاهر ، کیفیت و طعم پیتزا بسیار تاثیر گذار است. بنابراین مهم هست که چه نوع پنیری را برای پیتزای خود انتخاب کنید . نوع و مقدار پنیر در کش آمدن پیتزای شما نیز تاثیر گذار است . در این مطلب میخواهیم شما را در انتخاب بهترین پنیر پیتزا راهنمایی کنیم ، با ما همراه باشید .

هر آنچه باید در رابطه با پنیر پیتزا بدانیم

چگونه پنیر پیتزا را انتخاب کنیم ؟


پنیر پیتزای بسته بندی شده


در بین انواع پنیر پیتزا ، پنیر هایی وجود دارند که از ترکیب دیگر پنیر ها بوجود می آیند (پنیر پروسس) . در موارد خیلی کم ممکن است در تهیه این پنیر ها از پنیر های فاسد استفاده شده باشد  هر چند این پنیر طی چند مرحله حرارت می‌بیند، اما باید حتما از برند و فروشگاه‌های معتبر خریداری شود. (پنیر پروسس کوشان )


تکه های رنگی در پنیر پیتزا

 در بعضی بسته‌بندی‌ها پنیر رنده‌شده را به‌صورت تک رنگ (سفید) و در بعضی دیگر به‌صورت دو رنگ (سفید و نارنجی) می‌بینید. این پنیرهای نارنجی رنگ همان چدار یا گودا هستند. برای اطلاع از نام و ویژگی انواع پنیر پیتزا می توانید مطلب انواع پنیر پیتزا را که قبلا برای آگاهی شما تهیه شده مطالعه کنید .

البته این دو تفاوتی در میزان کیفیت پیتزا ندارند، بنابراین می‌توانید به دلخواه هر کدام از آنها را انتخاب کنید. نکته مهم این است که این پنیرهای رنگی باید حتما نارنجی باشند، زیرا چدار کاملا رنگ نارنجی مشخصی دارد و اصلا زرد نیست. وجود پنیرهای دارای رنگ زرد یا طلایی، نشان‌دهنده استفاده از رنگ‌های شیمیایی در پنیر است؛ از خرید آنها خودداری کنید.

پنیر پیتزای یخ زده

نوع پنیر پیتزا هر آنچه باشد، باید در یخچال نگهداری شود. بااین‌حال، نگهداری پنیر در یخچال نمی‌تواند ضامن سلامت و قابل مصرف بودن آن باشد. توجه به تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان استاندارد و سالم بودن بسته‌بندی آن نیز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
بسیاری از پنیر های پیتزا نیازی به نگهداری در فریزر ندارند اما اگر مطمدن نیستید که چه مدت میتوانید آنها را در یخچال نگهداری کنید می توانید بری مدتی انها را در فریزر نگه دارید . اما پنیر پیتزای یخ زده ممکن است نتیجه دلخواه را در کیفیت پیتزای شما نداشته باشد . برای این کار حتما بگذارید ابتدا یخ پنیر پیتزا باز شود و سپس برای تهیه پیتزا از ان ها استفاده کنید تا یک پنیر پیتزای کش دار و با کیفیت داشته باشید .


سفارش انواع پنیر پیتزای کوشان



 

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر