FA EN

KOOSHAN

زنجبیل را چاشنی صبحانه خود کنید

می‌دانیم که صبحانه مهمترین وعده غذایی روزانه است ، اما بعضی وقت ها همین صبحانه می تواند کمی تکراری و کسل کننده باشد. مگر اینکه کمی چاشنی زنجبیل به آن اضافه کنید. این ماده عالی و همه کاره مزایای زیادی برای سلامتی دارد ، از درمان تهوع گرفته تا کاهش درد.  و نکته قابل توجه اینکه می توان آنرا به راحتی به هر وعده غذایی اضافه کرد. میتوانید طعم تند آنرا با کره خامه ای مخفی کنید و یا بگذارید هنگامی که قهوه می نوشید ، حواس تان را آتشین کند  ، زنجبیل می تواند هر دو طعم شگفت انگیز و بی نظیر را برای صبح شما به ارمغان بیاورد. در اینجا چند روش برای دست یافتن به مزایای سلامتی زنجبیل در صبحانه شما آورده شده است.

1. قهوه  را با طعم زنجبیل بنوشید

قهوه و زنجبیل بهمراه هم  رادیکال آزاد ایجاد می کنند ، به خصوص که قهوه یکی از بزرگترین منابع آنتی اکسیدان در جهان است. برای به دست آوردن غذای فوق العاده صبحانه خود ، کافی است زنجبیل را به فنجان خود اضافه کنید (حداکثر 1 قاشق غذاخوری در هر فنجان) ، یا سعی کنید نوشیدنی یمنی qishr را تهیه کنید. این قهوه زنجبیل سنتی خاورمیانه تنها تند و خوشمزه نیست ، بلکه به هضم غذا نیز کمک می کند.

2. چای زنجبیل منبع ویتامین C روزانه شما

چای زنجبیل یک نوشیدنی محبوب برای گرم کردن زمستان های سرد است. نه تنها گرم و آرامش بخش است ، بلکه ممکن است به ناراحتی های  معده  کمک کند. یک فنجان از این چای پرادویه در صبح برای رفع حالت تهوع ، بیماری حرکتی یا بیماری ناشی از بارداری در صبح بسیار مفید است. شما می توانید با رنده زنجبیل به راحتی چای زنجبیل خود را در خانه درست کنید و بگذارید به مدت 10 دقیقه در آب جوش بخورد. مقداری شکر را برای طعم اضافه کنید. یا میتوانید چای زنجبیل را در فروشگاه ها پیدا کنید.

3. بر روی بیسکویت ها مقداری مربای زنجبیل بمالید

اغلب مربا ها مربای میوه است ، اما آیا مربای زنجبیل را امتحان کرده اید؟ ممکن است مربا یک انتخاب خیلی سالم نباشد ، اما مطمئناً مربای زنجبیل گزینه سالم تری است. خواه آن را بخرید یا خودتان درست کنید ، مقداری مربای زنجبیل روی نان تست یا بیسکویت بسیار خوشمزه است. برای افرادی که مشکل قند دارند نیز می توانید زنجبیل را روی کره خود بریزید . البته ممکن است خیلی مورد علاقه شما نباشد .

4- شربت زنجبیل را امتحان کنید

شرکت The Ginger People شربت زنجبیل ارگانیک خود را به عنوان یک جایگزین خلاق برای شربت پنکیک ایجاد کرد. تنها با دو ماده تشکیل دهنده ، این شربت خوشمزه هنگامی که در نوشیدنی ها ، جو دوسر ، پنکیک و وافل ها استفاده می شود خوشمزه است. شما می توانید به راحتی و با 30 دقیقه جوشاندن مواد  و سپس رد کردن از صافی، شربت زنجبیل خود را در خانه درست کنید.

دستور العمل شربت زنجبیل

1/4 پوند زنجبیل پوست کنده و ریز خرد شده

1 فنجان شکر

1 فنجان آب

5-  گرانولای ضد التهاب را امتحان کنید

(گرانول یک غذای صبحانه و میان وعده شامل جو پوست‌کنده، مغز دانه‌ها، عسل یا شیرین‌کننده‌های دیگر مانند شکر قهوه‌ای و گاهی اوقات برنج پوست‌کنده است، که معمولاً پخته تا زمانی که ترد، تست و قهوه‌ای طلایی شود) گرانولای سرشار از فیبر است و همیشه انتخاب آسان صبحانه است. اما افزودن  زنجبیل معطر  به مخلوط گراونولا طعم آن را بهتر می کند! 1 اینچ زنجبیل را رنده کرده و آن را با عسل یا روغن نارگیل ذوب شده مخلوط کنید ، سپس آن را روی ظرف صبحانه خود بزنید. حالا شما یک صبحانه کاملا مغذی خواهید داشت اضافه کردن زنجبیل به صبحانه، برخی از مزایای ضد التهابی را به ویژه برای افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید ارائه می دهد.

6. آب زنجبیل را به اسموتی ها اضافه کنید

زنجبیل شامل تعداد بیشماری از مزایای سلامتی ، از تقویت متابولیسم تا مبارزه با طبیعی باکتری های می باشد. همچنین برای درمان درد ، گرفتگی دوران قاعدگی و درد ناشی از ورزش بسیار مناسب است. آب زنجبیل به خودی خود بسیار قوی است ، امتحان کنید و مقداری به اسموتی صبحگاهی یا مواد غذایی پروتئینی بعد از تمرین خود اضافه کنید. 8- آنها را در شیرینی های صبحانه خود استفاده کنید مطمئناً زنجبیل در محصولات پخته شده استفاده می شود - انواع شیرینی زنجبیل ، کیک و خوراک هایی به همراه زنجبیل وجود دارد. اما برای تقویت شیرینی های صبحانه نیز می توانید به زنجبیل تکیه کنید. با وجود مزایای بی نظیر  زنجبیل و روشهای آسان‌ برای تهیه هر نوع صبحانه ، باور اینکه  که چرا  نخواهید آن را در مهمترین وعده غذایی روز قرار دهید، سخت است. با کدام یک از روش هایی که گفته شد می خواهید زنجبیل را در برنامه صبح خود قرار دهید؟

سالم بمانید و شاد

گروه تولید محتوای کوشان

فرم ثبت نظرات




اخبار دیگر